11 juni 2010



















Hej hej,
är nyss hemkommen efter att ha firat min lillasysters student. Inte klokt vad tiden går, blev helt tårögd när hon kom ut efter att ha sjungit och firat. Det regnade inte en sekund, fast vi blivit lovade i stort sett storm. Kameran glömde jag hos mor, så den fina bilden på mitt garn och min fina, fina mormorsfilt fick jag ta med mobilkameran.

Nu väntar...ja, resten av kvällen i soffan med lite tv och nystande av garn, kanske att jag hinner lägga upp till en Traveling Woman (ravelry-länk) också. Citronsjalen till mor börjar bli minst sagt segstickad med sina över 400 maskor per varv.

Förresten vet jag inte om jag gillar den här nya designfunktionen som blogger hittat på. Jag gillar ju allt vad färg och mönster heter, men ja. Less is more. Dessutom måste jag nog bestämma mig för en design någon gång.

1 kommentar:

  1. Tycker bloggen blev jättefin =)
    Härligt med studenten, det är först när syskonen blir stora som man inser att man själv växer!

    SvaraRadera