28 maj 2010

Jag är en virkande dotter till en stickande mor (hon virkar hon med, men jag ser henne mest som ett stick-geni), så nu ska jag banne mig ge mig i kast med något stickat som ser svårt ut. Verkar svårt. Är svårt. Men jag ska fixa det, för en sån här vill jag verkligen göra! Det är något med de superfina färgerna och att den kan stickas av vad garner man råkar ha liggande. Jag är inte så mycket för att köpa mönster, garn, knappar och hela kitet, jag bara kör. Så att säga. Tjo!

Mönstret hittade jag via den här bloggen, och om du vill komma direkt till mönstret klickar du här.

---

"I am a crochet daughter of a genital piercing" enligt google översätt. Folk kommer ju tro att jag är galen. Dessutom måste jag nog formulera om meningen en aning. Jag hade skrivit "Jag är en virkande dotter till ett stickande geni"

Nu skrev jag "Jag är en virkande dotter till en stickande mor", och då blev det "I am a crochet daughter to a stabbing mother". Hopplöst.

1 kommentar:

  1. Google translate är en underbar uppfinning. Hihi!
    Och det där en underbar väska!

    SvaraRadera