09 april 2010

Nåldynebyte!

Titta vad roligt, nåldynebyte hos mönsterarkivet!
Jag väljer att hoppa runt bland virkbloggar istället för att fundera på högskoleprovet jag ska göra imorgon. Man kanske får se det som en förberedelse i sig, det här får mig i alla fall på gott humör, jag hoppas jag får vara med i bytet, har redan massa idéer på nåldynor :-).

I övrigt håller jag på att sticka en jättemysig mössa till min syster i mohair (och jag har faktiskt hittat på mönstret själv!), och en halsduk på beställning. Dessutom har jag ungefär 45 idéer som bara flyger runt i mitt huvud, och det finns inte en chans att jag hinner skriva ner och minnas dem allihop.

Nu ska jag dricka lite te, sticka lite till, och sedan försöka somna på rätt sida dygnet så att jag kan skriva ett bra prov imorgon, så kanske även jag kan bli civilekonom.

Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Hej Emma,
    jag har precis fått reda på, att du och jag ska byta nåldynor med varandra, i nåldyne-bytet från Mönsterarkivet. Hur kul som helst!!! Åååååh, det ska bli så roligt att packa ett paket till dig. Finns det något jag kan packa ner i det, som gör dig extra glad?
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Just det, hoppas att det gick bra med högskoleprovet. Nu är det ett tag sedan jag gjorde det men som jag minns det, var det rätt så krävande, jag var helt slut efteråt.
    kram igen
    Mia

    SvaraRadera