06 april 2010

Det blir nog ingen Englandslansering riktigt ännu..

Jag har ordnat med Google Translate på bloggen, och bestämde mig för att testa hur den översatte till engelska. Jag blev förvånad över hur bra den översatte mitt mönster på hönan tills jag kom en bit ner...

Botten virkas som en trekant > Bottom crochet as a threesome

Mja.
Ni kan ju kika själva genom att välja språk i rutan högst upp till höger.

Förresten.
Är det någon som har funderat ut det här med hur man använder sidor på blogspot? Har letat som en gnu men det verkar inte vara någon som vet hur det funkar. Det finurliga är ju bara att alla verkar få det att fungera...hm..


Det kommer snart bilder på en del saker jag har fått klara, bland annat en mössa och två ugglor, jag väntar bara på ett litet brev med säkerhetsögon, sen kan jag montera ihop dem. Dessutom fick april världens bästa start, jag får massa roliga beställningar på virkade saker, och om ungefär en månad kommer jag flytta till en supermysig liten lägenhet med balkong, vilket i sin tur betyder att jag virkar kuddfodral och lampskärmar och jag-vet-inte-vad till lägenheten. Vad det är härligt att få skriva ner såna saker ibland! :-)

1 kommentar:

  1. Hej
    Hittade dig och din underbara virkade små gosingar, via diverse bloggar. Helt underbara är de.
    Jag komemr ursprungligen från Thessan och har vandrar vidare.

    Jag vet inte riktigt om jag är på rätt väg när du vill ha hjälp med sidor på blogspot. Det enda jag kan tänka mig är widgetar. I så fall går du in på Instrumentpanelen och där väljer du Layout (bredvid där du skriver nytt). Där visas hur man kan lägga in nytt.

    Om det inte är det så vet jag inte heller hur man gör.
    Google Translagate har blivit bättre nu tycker jag mot förut. Men ibland fårman hjälpa till lite, som de också vill, ibland kommer ju de svenska orden med som engelska.
    Hoppas nu det var den här hjälpen du ville ha. Jag har några på min sida där kan du se om det är samma som du vill ha.
    Själv är jag nästan aldrig där utan på andra bloggar.

    Ha det fint
    Kram

    SvaraRadera